Bana liste geldi hazır şekilde. Ben sadece excelden kopyala yapıp başka bir programda şablona göre düzenliyorum. Kelime sayıları farklı olduğu için elle düzenlemek gerekiyor yani hem kopyalama hemde dizgi işi
Ben fabrikada çalışıyorum. Babamın iş yeri var. Tabela yapıyor ağırlıklı. Ara sıra belediyelerin ihalesine katılıyor oradan biraz çevre edinmiş. Onlar da böyle bir iş olunca babama vermişler. Onunda işleri yoğun bana verdi sen yap diye. Fiyatını ben de sormadım onun için bilmiyorum
Zamandan yana sıkıntı olmaz hocam birkaç ay sonra ödense bile benim açımdan acelesi yok yani teşekkür ederim
Sadece Excel değil maalesef elle kontrol etmek gerekiyor robot mantığı yok yani teşekkürler yinede