neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Forum ile alakalı değil hocam bir devlet kurumu, etiket işi diyebiliriz.
Devlet kurumuysa paran hemen ödenmez. Ne zaman ödeme yapabileceklerini sorarak tam bir tarih al. Hemen öderlerse sorun yok ancak daha sonra ödeyecek olurlarsa vereceğin fiyatın üzerine 200 TL daha koymanı öneririm.