Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konudan bağımsız kopyala yapıştır işleri nasıl oluyor ?
Sorunuzu anlamadım hocam iş mi nasıl oluyor diye sordunuz?

Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emeğinizin hakkını piyasa değil siz belirlersiniz. Ama forumda olsa ucuz işçiliğe halledeceklerinden uygun fiyat vermeniz gerekir.
Forum ile alakalı değil hocam bir devlet kurumu, etiket işi diyebiliriz.

onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkı 1500-2000 arası ama dediğin gibi 100 lirayı bırak 50 liraya yapacak olanalar bile vardır.
Haklısınız