Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sahibinden.com'a girip en yüksek fiyatı seçiyorum,
Bu çok yakar, bunun yol tutuşu iyi değil saya saya en aşağı düşük fiyata kadar iniyorum. Bazen milyonluk arabalara teklif veriyorum, pazarlık yapıyorum. Şu gün geleceğim diyip gitmiyorum..
hahaha iyiymiş