EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında cımbız ile üstlerden ve alttan almayı denedim ama çok acıdı. Ayrıca yanlış bir şekil vermek de istemiyorum.

Forum kızlarsoruyor a döndü
Üstadım terliyken cilt daha az acıyor.