haklısın ancak olay suanda işin kaç tlye yapıldıgı değil hakkının verilmemesi. her ücreti düşük olan işin karşılığı verilmesin mi yani ?
O ücreti mutlaka alacağım hocam ama trade olayı sorun çıkarıyor. Keşke forumda ticaret konusu açabilmek için sadece 1 aylık üyelik yetse.