Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayeti açtıktan sonra onun yaptığı için - trade atsam o bana kötü yorumlu trade atabilir mi hocam
Trade to trader yasak siz işinizi düzgün yaptınız ve paranızı almadınız. İş yaptım ödemesini yapmadı diyip trade atın geçin. Size -trade atsa bile ilgili konuya yazıp sildirirsiniz.