EmreGul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış anlamayında bende evalmanın aşırımantıksız olduğunu düşünüyorum bir ev ortalama kira ile Türkiye'de18 yılda karşılıyor. Tabi evlerin değerlerinin artma ihtimalini bulundurmazsak.
Ev alan insanlar genelde emekli olunca rhat ederim diye düşünerek alıyor. Herkes kendince haklı
Evin mantığı bence şu; emekli olunca rahat ederim, ölünce de çocuklara kalır.