Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam yanlış anlamayında bende evalmanın aşırımantıksız olduğunu düşünüyorum bir ev ortalama kira ile Türkiye'de18 yılda karşılıyor. Tabi evlerin değerlerinin artma ihtimalini bulundurmazsak.
Ev alan insanlar genelde emekli olunca rhat ederim diye düşünerek alıyor. Herkes kendince haklı