Webekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalıcı olarak lazer yapıyolar. Onun dışında cımbızla tek tek yaparsan risksiz olur
Aslında cımbız ile üstlerden ve alttan almayı denedim ama çok acıdı. Ayrıca yanlış bir şekil vermek de istemiyorum.