barisyildizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun gece 2de pm istedik dönüş yapsaydınız bizde kesin alıcıydık neyse artık
hocam arkadaşla gündüz 3 gibi anlaştık fakat burada yazamadık. Teşekkürler.