Her kurs MEB'in belirlediği fiyatlar üzerinden kayıt almak zorunda fakat çoğu kurs pazarlık yapıyor.

Her kursttan fiyat al en ucuz hangisi diyorsa ona git, birde pazarlık yap en ucuzuna yazıl.
Hatta araba sürmene güveniyorsan, ben ders almadan da sürer geçerim diyosan 2-3 saat ders veriyorlar (normalde en az 14 saat diye biliyorum) ve fiyatı düşürüyorlar.

Arkadaşım yaptı bunu A1 ehliyeti vardı B alırken 900TL ödedi.
Bende de A1 var B almak için 1500TL dediler pazarlıkla 1200TL'ye falan anlaşacağım bakalım.