Bir hesabımızı kurarken, reklamın yani sitenin
NS'lerini aktif etmeyi unutmuştuk... Haliyle sistem "haklı" olarak
'hedef url çalışmıyor' hatası verdi. Ardından siteyi aktif ettik lakin her seferinde otomatik olarak 'hedef url çalışmıyor' diyor. Bazılarını incelemeye tenezzül bile etmiyor. Sorumuz şu; biz bu reklamı manuel inceleme
olmadan aktif ettiremez miyiz?