Böcek dünyasının atarlı abilerindendir. İnsana öyle zarar fazla veremez ancak ufak tefek yaralayabilir belki emin değilim. Zehri yok zaten diye biliyorum. Sadece ısırırsa ağzındaki sekresyonlar küçük allerjik reaksiyon alınmasına sebep verebilir. Tabi benimkiler akılda kalanlar. Daha detaylı araştırılabilir.