Verdiğiniz değerli bilgi için teşekkürler hocam 😊
ben teşekkür ederim hocam, okumak güzel bir şey

Günümüzde boş zaman aktivitesi olarak değerlendirilmesi insan hayatına çok pahalıya mal oluyor. İnsanlar farklı bakış açıları, analitik yöntemler veya en genel anlamda yaşamlarındaki kalıplar hakkında herhangi bir alternatif bulamadığı zamanlar belki de tüm hayatlarını tek standartta yaşayabiliyor. Kitap okumak bir zaman kaybı veya boş zaman aktivitesi olmak şöyle dursun, mutlu ve insanca yaşayabilmemizin temel anahtarı. İçselleştirilen bir bilgi tüm dünyayı değiştirebilir. Umarım bu alışkanlık tüm zamanlarımıza yayılan yemek yemek su içmek gibi bir duruma dönüşür