Bende evde ölen hiç duymadım. Coronanın ilk günlerinde çinde sokaklarda yuvarlanan insanlar, ofiste takla atan zombimsi varlıklar gösteriliyordu. Sonra ne olduysa bitti gitti...
Başınız sağolsun.
- Not: alıntılayıp doğum moğum saçma cevap atmayınız.