Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun . Yarın karantinam bitiyor sanırım aynı ildeyiz daha önce konuşmuştuk . Korona oldum +tüm vucudum enfeksiyon kapmıştı bölge hastanesinde yattım 5 gün boyunca tıklım tıklım heryer doluydu ama koskoca serviste 3-4 hemsire tek vardı yani 5 katlı serviste sadece 3-4 hemsire vardı . Ülkede o kadar iş bekleyen Hemsire olmasına rağmen bu kadar az olması beni şaşırttı . Hemsireler gercekten ilgisiz ki kendi serumumu resmen ben çıkarmaya çalışıyordum gelmiyorlardı çağırmama rağmen . En son sinirlenip koridora elimde serumla çıkıncada atarlanıyorlardı resmen rezillik çektim yani ben o odada ölsem belkide 3-4 saat sonra haberleri olacaktı o derece ilgisizlerdi . Çok şükür atlattım ama ömur boyu unutmayacağım yaptıklarını.