Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çevremde iki aşıyida olup covid olanlar var aşıya pek güvenmeyin.
Başsağlığı dilekleriniz için teşekkür ederim sagolun
Sayın hocam başınız sağolsun Aşılar hasta olamamanızı değil hastalığı hafif geçirmenizi sağlıyorlar. 2 doz biontech aşısının başarı oranı %98zin biraz üzerinde. Bu oran yoğun bakım ihtiyacı olmayanların oranıdır. Yani 2 doz biontech aşısı oluş yoğun Bakıma girecek kadar kötüleşen hasta oranı %2.
Covid19 yok olmayacak, covid19 ile yaşamayı öğreneceğiz aşılar sayesinde. Tıpkı 1921 de dünyanın %10 nunu öldüren, günümüzde sıradan bir vürüs olan influenza (bildiğiniz grip) vürüsü gibi