2009 senesinde kıl dönmesi ameliyatı olmuştum çok başarılı ve sonrasında da çok rahat bir hastane deneyimim olmuştu sağolsun genel cerrahta çok iyi birisiydi. Geçen kış oğan ve hanım domuz gribi oldu oğlanı hastaneye yatırdık eski ciddiyet yoktu ama doktor bizim oğlanı sevmişti ondan şanslıydık epey ilgilenmişti. Hanımın sinüs taşikardisi var 10 senedir aniden kalp atış hızı 180 -190 larar çıkıyor ve inmiyor acile gittiğimizde ne yapacaklarını söylemesek büyük ihtimal sabahlayıp büyük şehirdeki hastaneye sevkini yaparlarki bu başımıza ilk dönemlerde hep geldi. Artık yapmaları gerekeni doktora biz söylüyoruz 20 dk sonra eve dönüyoruz. İnsan biraz kendi doktoru olacak yoksa işiniz şansa kalıyor iyi bir hekim denk gelirse sıkıntısız atlatıyorsunuz.