Başınız sağolsun, çok üzücü, covid-19 kronik rahatsızlığı olanları ve yaşlıları daha çok etkiliyor.
@TekLanDC; size de geçmiş olsun, eşiniz 2. dozu olalı ne kadar oldu? biontech olduğu için merak ettim doğrusu.
Normal şartlarda 2nci doz aşıyı olduktan 1 ay sonra etkisini gösterir dedi hemşireler ama eşim aşı olduktan 1 gün sonra bende belirtiler başlamıştı ve 4 ncü günde teste gittim.
Ama inanın orada daha önce covid geçirip üstüne 2 doz biontech aşısı olup yine covid olan birisi daha vardı. (öksürüp duruyor ve tir tir titriyordu kadıncağız)