Ben de almayı düşünüyorum bu aralar biraz araştırdım abra serisinde biraz malzeme kalitesi zayıfmış. Ayrıca bazı cihazların ekranında fabrika çıkışı direkt sorun olabiliyormuş gerçi aldığınızda test yaparsınız sorun görürseniz direkt iade edersiniz o çok önemli değil.
Özelliklerine göre fiyat iyi ancak malzeme kalitesi sizin için önemliyse bu konularda titizseniz uzak durun. Monster' ın servisinden dolayı da eleştiriler mevcut özellikle hatalı işlemler çözümsüzlük vs. gibi ama ben ilgili olduklarından dolayı olumlu düşünüyorum.