Merhabalar 2 yıl önce toplamış olduğum Masaüstü bilgisayarı kullanmadığım için satmak istiyorum fakat son zamanlarda piyasayı takip edemediğim için ne kadara satıcağıma karar veremedim sizce ne kadara satmalıyım toplu olarak.
Amd Ryzen R5 3600
8X2 16 GB Gskıll 3200mhz Ram
Asus Dual RX 580 8GB
ZALMAN M3 PLUS Kasa
XIGMATEK X-POWER 650W 80PLUS GÜÇ KAYNAĞI
Samsung 250GB 860 EVO
Ve ek olarak Asus VP249QGR 23.8" 144Hz 1ms