Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Ben olayı kısaca özetliyeyim size beni daha iyi anlıyor olacaksınız eminim
Şarkının kaydını stüdyo ortamında almadım,tamamen deneme olarak bi kayıt aldık.
Youtube'de izlenme saatim düşük olduğu için, basit bir klip ile paylaşalım dedik.
O yüzden ne kayıta ne de klibe çok önem vermedik, uzun aradan sonra takipçilerimin de yorumlarını almak için tamamen deneme amaçlı yapıp paylaştım.
2005-2014 yılları arasında arabesk rap yapıyordum.O dönemler iyiydi arabesk rap.Sonradan o tarzı bozanlar olunca biz de o kefeye girmemek için ara verelim dedik

Bunlar yetmez gibi 2017 yılında Youtube kanalım kapandı. Tolga Ural veya isyankar rapçi diye aratırsanız bazı şarkılarım çıkıyor.
9 yıl boyunca 30tl değerindeki mikrofon ile aldım tüm kayıtlarımı.Şuan olumlu yorumlar alıp bu yolda devam etmeme inanırsam tabiki yatırım yapıp daha profesyonel işler yapmak istiyorum.