Arkadaşlar günaydın. Yılda bir kere tekrrlayan sinüzit atağına maruz kalıyorum 2-3 gündür. Burnum sürekli tıkalı okaliptüs yağı sürüyorum açsın diye ama maks 3 dk açık kalıyor. Ses falan değişti gitti o derece tıkalı haliyle ağrı da var. Bu illeti nasil hafifletiriz? Kurutmasi için dünden beridir antibiyotiğe başladım.