webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birkaç ay önce şu laptopu almıştım.
https://www.hepsiburada.com/hp-14s-f...za=Hepsiburada

Eğer oyun oynamayacaksanız tavsiye ederim şarj süresi çok uzun ve çok kibar bir bilgisayar.
önceki bilgisayarım hp idi ısınma konusunda dilim yandı… Pek sıcak bakmıyorum o yüzden.
AmazingMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Huawei cihazları iyidir ve her bütçeye uygun cihaz üretiyorlar. Bilgisayar fiyatları uçmuş durumda zaten. 4000 TL'ye üst düzey bir bilgisayar alınamıyor maalesef.



Siz 1000 TL'den fazla vermezsinizde, 4000 TL'ye daha iyisi pek bulunmuyor. Malum şartlar.
Aynen öyle harici ekran kartı bile olmayan laptop’a 4000 vermek hiç istemiyorum ama bu fiyata daha iyisi bulunmuyor, en azından ben bulamadım…
CALISKAN16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam incelediniz mi cihazı bilmiyorum ama internetten çok kaliteli duruyor bizzat incelediğimde klavye touchpad ekran felan çok kalitesiz gelmişti bana.Bunu alırsanız da çok uzun ömürlü olmaz ram upgrade de yapılmıyor.
O zaman bir inceleyeyim bunu mağazada. Teşekkürler