önceki bilgisayarım hp idi ısınma konusunda dilim yandı
Pek sıcak bakmıyorum o yüzden.
Huawei cihazları iyidir ve her bütçeye uygun cihaz üretiyorlar. Bilgisayar fiyatları uçmuş durumda zaten. 4000 TL'ye üst düzey bir bilgisayar alınamıyor maalesef.
Siz 1000 TL'den fazla vermezsinizde, 4000 TL'ye daha iyisi pek bulunmuyor. Malum şartlar.
Aynen öyle harici ekran kartı bile olmayan laptopa 4000 vermek hiç istemiyorum ama bu fiyata daha iyisi bulunmuyor, en azından ben bulamadım
Hocam incelediniz mi cihazı bilmiyorum ama internetten çok kaliteli duruyor bizzat incelediğimde klavye touchpad ekran felan çok kalitesiz gelmişti bana.Bunu alırsanız da çok uzun ömürlü olmaz ram upgrade de yapılmıyor.
O zaman bir inceleyeyim bunu mağazada. Teşekkürler