canyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Mail onaylama" dediğini anlayamadım. Mailgun kullanıyorum, ister SMTP protokolü ile ister API clienti ile kullanabiliyorsun.
Sitelere kayıt olurken maili onaylamanız gerekiyor onu kast ediyorum.