Konu
Önerdiğiniz Mail Apisi? R10+
27-08-2021, 23:19:16
#3
Gelistirici
En iyisi sanırım
canyucel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"Mail onaylama" dediğini anlayamadım. Mailgun kullanıyorum, ister SMTP protokolü ile ister API clienti ile kullanabiliyorsun.
Sitelere kayıt olurken maili onaylamanız gerekiyor onu kast ediyorum.