Konu
Önerdiğiniz Mail Apisi? R10+
27-08-2021, 23:18:08
#2
canyucel
"Mail onaylama" dediğini anlayamadım. Mailgun kullanıyorum, ister SMTP protokolü ile ister API clienti ile kullanabiliyorsun.