Berkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendimi dışarıya çıkınca Suriye'de sanıyorum.
Birde o kadar rahatlar ki sanki biz yabancıyız afedersin herşey ortada gezip duruyorlar. Cidden psikolojimle oynuyorlar