ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@aksoyhlc; arkadaş satıyor bende kullanıyorum gayet iyi. İnceleyin derim
Etiket için teşekkürler.
https://www.r10.net/script-satisi/20...onesignal.html