DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu süreler yetersiz kalıyor cron ile çalıştırdığım URL adreslerine maalesef bunu aşmanın en basit yolu sub domain içerisinde çalıştırmak fakat sistemimi entegrasyonumu klasöre kurdum sub domaine taşıma imkanım yok maalesef.
Aslında bu tür işlemlerde işlem arka planda devam eder hatalar webhook ile atılır.

Benzer konularda bizde cron u URL den tetiklediğimiz işler yapıyoruz

atıyorum /cron istek yapıldıgında sadece cron arka planda çalıştığına dair true dönüyoruz..

Arka planda çalışan kod hata verirse o tekrar bir yere request atıyor yada bunu bize herhangi bir şekilde bildiriyor.

Bu tür yapılar daha doğru olur kanımca.