Arkadaşlar kaç kere istemediğimi belirtsem de arıyorlar.
0212 li numara.
Bugün arkadaşı arayıp internet tahattutu bitti diye dsmart üyeliği açmışlar.

Can sıkıcı hale gelmeye başladı artık.

Bunları nasıl engelleriz