Amazon Avrupa i.çin hesap oluşturdum, hesap açıldı herhangi bir sorunum yok ancak VAT kaydıyla ilgili bir kısımda sorun yaşıyorum.
Aracı firmanın gönderdiği Forum 3 bölümden oluşuyor. İlk 2 bölümdeki bilgiler kabul edildi ancak 3. bölümde ( Almanya ) olarak geçiyor şöyle bir kısım geliyor karşıma:
ALMAN VERGİ SORUMLULUĞU
Almanya'da vergi borcunuzu aşağıdaki koşullardan birini karşılayarak göstermelisiniz:
1. Bir Alman deponuz veya FBA'nız var
2. Almanya'da yıllık 100.000 satış eşiğine ulaşırsınız
3. Bir AB deponuz veya FBA'nız var + Almanya'da satış eşiğinden vazgeçme feragatnamesi imzalayın
Bir Alman deponuz veya FBA'nız varsa
Lütfen Alman FBA veya Depo bilgilerinin ekran görüntülerini sağlayın . Lütfen mümkünse 3 ekran görüntüsünü de alın. Bir depo/FBA sözleşmeniz varsa, onu da yükleyebilirsiniz.
Lütfen, henüz Alman FBA'sını etkinleştirmediyseniz, lütfen İtalya veya Fransa FBA'sını etkinleştirin.
FBA etkinleştirmekten kasıtları nedir? Böyle bir işlem yapan oldu mu ?