Yazarhanem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açığı bulunan her sistemi ve bir şekilde haksız kazanç elde edilen her sistemi kötüye kullanmaya yönelik girişimler suç sebebidir hocam. Onaylı/Onaysız hesapların hepsinin içerisinde her kullanıcının çeşitli bilgileri yer alıyor. (Adres, Ad-Soyad, Numara vb.)

Bu bilgilerin bir şekilde yanlış kişilerin eline geçmesi hem firma, hem de bunun satışını yapan kişiler için çok kötü sonuçlar doğurabilir. Bir sistem kodlayıp, otomatik olarak Yemeksepeti/Getir (bu her kurumsal firma için geçerli) hesapları üretip, satış yaparak kazanç elde etmek de yasalar gereği yasaktır. Şayet diğer platformlarda açılan hesapların satışını yapan kullanıcılar varsa bir gün bu uzunluktaki bir mail ile karşılaşması muhtemel. Her firma Getir kadar anlayışlı olmayabilir, bunu unutmayınız. Kişi şayet bu ihlalleri yapmayı göze almışsa, sonuçlarına katlanmaya da göze almalıdır. İyi günler.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.