sametkaya132 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepsiburada satış yapmıyor.
Satıcı Hepsiburada adını kullanıyor hocam. Artık kimdir bilmiyorum aha beni dudukleyen satıcı.

Kasa çizik içinde hem de çizik dediğim şey kızgın demirle sağlanmış gibi önde arkada bir sürü var. Bana kargoda olmuştur diyor. Kargoda olması mümkün değil çünkü kutulamayi köpüğü falan iyi yapmışlar. Hadi cizigi geçtim sadece sörf yapıp YouTube izlerken bile ateşler içinde kalıyor laptop.