klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bunda 7 veya 8 sene önce bir tasarimcidan awbs sitem icin tema aldim temayi yaklasik 1 sene kadar kulladim daha sonra eve mektup geldi mektubun icerigini anlatmama gerek yok , tasarimda kullandigi domain sorgulama ekranindaki dünya resmi lisansliymis , tasarimciya yazdim cevap dahi vermedi 3000 EURO ödeme yaptim
sizde buna benzer durum olmamasi icin uyarilari dikkate almaniz cok iyi olmus. Insallah daha sonra bi sorun cikmaz.... GEcmis olsun
Sağ olun hocam