Aç bir firma olsaydı donuna kadar alırlardı kardeşim ucuz yırtmışsın, verilmiş sadakan varmış.
Aynen öyle hocam ben de öyle düşünüyorum,zaten mesajı okumaya başlarken dedim şunu atlatayım da bir şey yapayım dedim (adak adadım) çözüldü sorunda en kısa zamanda bu adağımı yerine getireceğim inşallah.