Merhaba arkadaşlar,
iPhone’da opera uygulaması kullanıyorum. Bilgisayar ile senkronizasyonu iyi oluyor. Ama telefonda youtube linkine tıkladığında uygulamada değil tarayıcıda açıyor. wa.me/…… bir link tıkladığında whatsapp yüklü değil diyor ama yüklü.
Safari kullanırsam direk uygulamaları görüyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim.