Athynas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef tüm ülkede fiyatlar yükseldi. Yaklaşık 1 yıldır İzmir'e gitmiyorum ama aile ve arkadaşlardan duyduğum kadarıyla depremin ardından kiralar hepten yükselmiş. Bornova Atatürk Mahallesi biraz mesafeli kalır ancak en uygun, buna karşın düzgün muhitte olan evler o taraftaydı.

Not: Öğrenciyken o bölgede ev tutmuştum. Şimdi nasıl bilmiyorum.
Hocam aslında ev için ayırdığımız bütçe çok da düşük değil. 1+1 dayalı döşeli ev için 2.000₺ kira bütçemiz var. Fakat ne yazık ki okulun çevresindeki 1+1 evlerin kirası ort 2.600₺ ve ort 300₺ aidatları var Allah yardımcımız olsun