Maalesef tüm ülkede fiyatlar yükseldi. Yaklaşık 1 yıldır İzmir'e gitmiyorum ama aile ve arkadaşlardan duyduğum kadarıyla depremin ardından kiralar hepten yükselmiş. Bornova Atatürk Mahallesi biraz mesafeli kalır ancak en uygun, buna karşın düzgün muhitte olan evler o taraftaydı.
Not: Öğrenciyken o bölgede ev tutmuştum. Şimdi nasıl bilmiyorum.