ikisini de aktif olarak idare etmeye çalışıp ikisinin arasında linklendirme ile trafiklerinden yaralanıp devam ederdim. Kolay değil evet ama güzel sonuçlar alabileceğinizi düşünüyorum.
hocam 2 ayrı site açın 2sini idare edin mesela birinde konu açtınız konuda bir link var onu diğer sitenize yönlendirin yani zincir oluşturun / yada ilk sitenize editör alın uygun bir bütçe ile 2. ye odaklanın
Sonuçta içerikler anladığım kadarıyla benzer, eğer mümkünse menülerinizin arasına yeni bir seçenek ekleyip o seçeneğe tıklandığında yeni açacağınız sitenize veya bir subdomaine yönlendirme yapabilirsiniz.
Mevcut kitlenizi en efektif şekilde kullanmaya bakın, 600-700 tekil hit hele ki ilgi alanınıza göre biçilmiş kaftan olan bir kitle asla yabana atılmamalı
Çok teşekkür ederim cevaplarınız için. Ben de ilk başta sizin gibi yeni bir site açmayı düşünmüştüm ama biraz zahmetli olabilir diye ve iyi mi olur diye tereddüt edip buraya danışmak istedim. Sanırım herkes yeni bir site açmanın daha iyi olacağını düşünüyor. Tekrardan teşekkür ederim