Öncelikle herkese merhaba. Ben bir konu hakkında kararsız kaldım ve sizin görüşünüze ihtiyacım var. Sorunum ise şu şekilde. Benim şuan düzenli olarak sanat ve tasarım konularında içerik girdiğim bi blog sitem var ve ziyaretçi sayısı da günlük 600-700 dolaylarında. Ben bu siteyi açıkçası Adsense'den fazla bi gelir elde etmesem de ziyaretçi sayım çok artmasa da sürekli açık tutmak ve her gün içerik yayınlamak istiyorum.

Öte yandan bu yıl Görsel İletişim Tasarımı bölümünden mezun oldum ve kendi işimi kurarak İnternet üzerinden çeşitli grafik tasarım, video düzenleme vs alanlarında hizmet vermek istiyorum. Soruma geçecek olursam sizce yeni bir internet sitesi açıp oradan mı hizmet vermeliyim yoksa şuan var olan siteme bi alt klasör açıp yeni bir tema kurarak mı devam etmeliyim? Hem SEO açısından hem pratiklik açısından sizce hangisi daha mantıklı olur?

Konu birazcık uzun oldu. Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim, düşüncelerinizi belirtmenizi bekliyorum.