Merhaba herkese iyi günler dilerim.



Böyle bir tablo oluşturdum ve sadece ilk satırın kodları geliyor ne yaptıysam diğer satırları getirtemedim.

ilk 3 sütunu olduğu gibi çektim kalan sütunları döngü ile çektim yani ne kadar sütun varsa o kadar veri gözüküyor kodları da aşağıya iletiyorum.

<?php 
 $listecek = $_GET['ikinciad'];
            $sorgu = $baglanti->query("SELECT * FROM $listecek"); // Makale tablosundaki tüm verileri çekiyoruz.

            while ($sonuc = $sorgu->fetch_assoc()) {

                $id = $sonuc['id']; // Veritabanından çektiğimiz id satırını $id olarak tanımlıyoruz.
                $baslik = $sonuc['tarih'];
                $icerik = $sonuc['gecegunduz'];
                
               
               
                  
                  ?> 
                    <tr>
                    <td ><?php echo $id; ?></td>
                    <td  ><?php echo $baslik ?></td>
                    <td ><?php echo $icerik ?></td> 
            
                <?php
           
               while($i<6){
                  $i++;
                  $u = "u";
                  $a ='a';
                  $nis = $a.$listecek.$i;
                  $niss = $u.$listecek.$i;
               $deneme = $sonuc[$a.$listecek.$i];
               $denemee = $sonuc[$u.$listecek.$i];
                 ?>
                           <td contenteditable="true" onBlur="veriKaydet(this,'<?php echo $niss ?>','<?php echo $id ?>')"
                        onClick="duzenle(this);"><?php echo $denemee ?></td>
                        <td contenteditable="true" onBlur="veriKaydet(this,'<?php echo $nis ?>','<?php echo $id ?>')"
                        onClick="duzenle(this);"><?php echo $deneme ?></td> 
            
            <?php
            }  }
            ?>
ne yapabilirim yardımlarınızı bekliyorum