Merhabalar.
Daha önce r10'da bir kaç konu görmüştüm.
Kişi adsense onayı aldıktan sonra tıklama yağmuruna tutanlar vs var ve ben bunun farkındayım.
Şu anda sadece İngilizce bir projem var ve çok güzel gidiyor.
1-2 yıl sonra umarım devasa bir site olacak.
Arada sırada bunun için site adresini ve bilgi isteyen kişiler oluyor.
Bilgimi paylaşıyorum fakat site adresimi paylaşmaktan çekiniyorum.
(Sahte tıklama - toksik backlink saldırıları) vs kafamı çok kurcalıyor.
Az önce forumdan birisi backlink teklifinde bulundu ama halen paylaşsam mı kararsızım bu konuda.
Ne yapmalıyım R10?