D.olandırıcı olduğu bariz belli zaten ama sözde resmî banka, daha fiyat birimini bile doğru yazamıyor.

₺ 2.300:00 TL şeklinde bir yazım olamaz. Ya ₺2.300,00 şeklinde ya da 2.300,00 TL şeklinde olması gerekirdi. İki defa niye TL yazarsın ki Şu dolandırıcılar inanın çok salak.

Bu mesajı okuyan d0landırıcı varsa evet lafım senin için de geçerli salak herif