Teknik olarak şahıs da olsa hesaba giren ve çıkan para resmi olmalı. Ancak şahıs firmalarında değişik durum var. Mesela icra gelse şahıs firmasına sahip kişinin her hesap blokelenir. Ancak yasal hakkıdır. Ama iş giren çıkan paraya gelince resmi olsun derler. Tanıdığım kimse sahış firması olanlar öyle bir ayrım yapmıyorlar genelde. Herşeyim resmi olacak dersen şahıs ile şirket hesabını ayrı tut.