Merhaba şahıs hesabım dan yada eşimin hesabın dan şriket hesabına ödeme gönderimi sıkıntı yaratır mı bazı sordugum muasebeciler sorun olacagını bazıları da sorun olmayacagını söyledi şirker hesabına girş olan tum paranın faturasının kesilmesi gerektigini belirtti ama örnek veriyorum şirket hesabıım da bakiye yok ve benim elektirik su vs giderleri ödemem gerekli bu durum da nasıl para aktaracagım cok hakim olmadıgım için soruyorum mevzuata hakim bilen birisi bu konyu anlatırsa gerçekten cok sevinirim