anilkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günlerdir uğraşıyorum bir çözüm bulamadım tamirciyede gitmek istemiyorum peugeot 206(2001) model aracım var uzaktan kumandasının pilini değiştirdim ışık yanıyor basınca fakat çalışmıyor kapıları ne açıyor ne kapıyor tek düğmesi var kumandada merkezi tanıtma yöntemleri var hep 2 düğmeli için anlatılıyor eğer çözümünü bilen varsa anlatırsa çok sevinirim.
Hocam bunun için tamirciye gitmenize gerek yok. Bi oto elektrikçiye gidin ufak bir el emegi verin hal ederler