Başlangıcını bilmem ama araba almak için artık babadan zengin olmak lazım.!d Konumuza gelirsek otomatik vites önermem araba kullanacaksanız manuel kullanın asıl önemli olan odur. En azından araba kullanıyorum dersiniz
Yahu şu manuel kullananlar neden kendini Nascar pilotu gibi görüyor anlamıyorum

Ne yani otomatik vites kullananlar araba kullanmamış mı oluyor. İki türü de kullanabiliyorum ve kısa-uzun süreli neredeyse kullanmadığım araba kalmadı. Net bir şekilde söyleyebilirim ki otomatik vites candır manuel vites özellikle İstanbul gibi yoğun şehirlerde amelelikten başka bir şey değil. Her zaman söylerim evet manuel vites araba kullanmayı da bilin ama imkanınız varsa otomatik alın.