Konuyu açan 15-17 yaşlarında kanı hızlı kaynayan bir kardeşimiz olsa anlarım da hocam 34 yaşına gelmişsin ne yapacam diye böyle bir durumda foruma sorulur mu ? Eğer dediğin gibi abla olarak görüyorsan kadını uyarırsın önce .Baktın laftan anlamıyor annene söylersin arkadaşlığını bitirir ve sizden uzak tutarsınız olur biter.Ha gönlün varsa o ayrı ve karışık bir durum.Kararı düşünüp kendiniz karar vermelisiniz.