huseyintalhazit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 yıldır aktif şekilde kullanıyorum YZF R125 Kullandım 8 ay vs kendime ait olarak ilk olacak bakalım öneriniz için saolun hocam


doğrudur lakin şimdilik aklımda o şekilde fiyat var ama tabiki daha pahalı r125de var aklımda yorumunuz için teşekkürler


r125de alabilirm onun içinde önerme şansınız olursa çok iyi olur hocam
R25 başlangıç için uygun değil.
R125 gereksiz pahalı.
Eğer ille de 125cc diyorsan CBR 125R al.
Eğer 125cc olmasada olur diyorsan;
Bajaj Pulsar NS150
CF Moto 150NK

Bakabilirsin.
ayrıca ekipman motorla pek bi ilgisi yok.
Genelde orta bütçeli alınan ekipmanlar bunlar
LS2 genelde tercih edilen kask
Scoyco da genelde tercih edilen mont.